How to get a UK paper to publish a fake December 10, 2021 December 10, 2021 admin

article article The Guardian UK website has been taken offline after a fake news article claiming to be from the UK newspaper was published.

The article claims that “a British government minister” had told a US audience that “it is not safe to be a woman in a man’s body” after “a new law” was passed by the UK parliament.

It also claims that the UK is considering banning “female genital mutilation” and “female circumcision”.

The article has been posted on the Guardian UK’s website by a user called “lucid_lunatic”, who goes by the handle “Kris”.

The Guardian has not commented on the article.

The UK newspaper has not responded to requests for comment.

The story, which appears to have been posted in May 2016, was a parody of a fake story published in the Guardian newspaper in March 2016.

The fake article was originally posted on a page on the site titled “What’s the difference between male and female genital mutilations?”

The fake story claimed that a “secret UK government minister”, who was also named as “Aiden”, told a Senate committee that “female genitals are a bit more sensitive, so they are more susceptible to injury than male genitals.”

The senator, Robert Menendez, said he had received a letter from the then-secretary of state for health, David Nutt, on March 14, 2016, in which he said that the US had adopted a “more restrictive approach” to female genital cutting.

The “secret” letter was addressed to the “secretariat of health”, which is the UK’s department of health.

The US has also been in the spotlight over female genital “discovery” cases, including a 10-year-old girl who was reportedly “sexually mutilated” at the age of nine.

The UK government said that it was investigating the claims.

“The Guardian was hacked this morning and the article that was posted was obviously created in haste,” said a spokeswoman for the British government.

“We will be examining the situation closely.”

In a statement, the Guardian said: “We are deeply shocked to learn that a fake Guardian story has been published today, and are urgently investigating the matter.

We apologise unreservedly for any distress caused.”