When Russian media outlets run out of money, the Sun is still there to support them July 8, 2021 July 8, 2021 admin

Posted June 30, 2019 12:20:32When it comes to the Sun, a Russian newspaper with a reputation for taking its coverage seriously, the company has found a new and loyal audience.

In fact, as of Monday, the newspaper’s online presence in Russia had grown by more than 50 percent in the last three months.

In the United States, it’s not as clear-cut.

The Washington Post’s parent company, Bezos Media, is a huge American media company with deep roots in media.

But in the past year, the Post has been hit with a wave of legal and ethical troubles that have prompted it to lay off staff and shutter some offices.

That’s not all, as the paper has been forced to shutter some outlets and cut off funding from a former executive who it says violated its ethics rules.

The Sun has had to shut down at least two locations in Russia, including a branch in St. Petersburg, and has been reduced to operating in a new digital-only edition that no longer has the newspaper logo on its front cover.

Its Russian-language edition is now available only in the country’s most populous city, St. Peters, with a smaller version in Moscow.

A statement from the company in St Petersburg said it is working to resolve the issues with its partners.

Sun’s parent, RBC Capital Markets, is the largest shareholder in the company.

The newspaper’s business has suffered in recent years due to an economic crisis and a financial crisis that was exacerbated by a dispute with its largest creditor, the state-run Russian oil company Rosneft.

It has also lost money.

In June, the paper filed for bankruptcy protection after falling short of financial needs.

It’s unclear if the company’s current financial troubles are the result of the bankruptcy filing or whether it is a result of Russia’s economic crisis.

The Post said it does not comment on private lawsuits.

In an interview last month, Ruslan Popov, the owner of the Sun newspaper, said the company had no plans to close the newspaper.

He also said the paper would continue to publish in Russia.

The decision to shut the paper comes after the paper’s editorial board met on June 24 and approved a plan to sell the newspaper, according to the newspaper archives.

The plan is now being reviewed by the board.

The news comes as a number of media organizations, including The New York Times, have said they are scaling back their operations in Russia amid an economic and political crisis. 

The Times said in a statement on Monday that it was reviewing the decision to shutter its Russian-based publication.